Zsírvesztés 5


Amikor az emberek fogyásról beszélnek, a súlyt általában a zsírpárnákból szeretnék lefaragni, nem pedig az izomtömegből.

zsírvesztés 5 a kiszáradás miatt fogyhat

Mivel az izom fontos szerepet játszik a zsír elégetésében, úgy kellene megszabadulni a kilóktól, hogy közben nem veszítesz izmot. Arról azonban sajnos nem mesél a mérleg, hogy a kilókat zsírból vagy izomból adtad-e le.

zsírvesztés 5 yuri hoot fogyás

Pedig egyáltalán nem mindegy. A zsírszövet térfogata ugyanis jóval nagyobb, mint egy azonos súlyú izomrosté.

zsírvesztés 5 amikor valaki azt mondja neked, hogy fogyj le

Zsírégetés izomvesztés nélkül A zsírégetésnél a napi elfogyasztott és elégetett kalóriák aránya a mérvadó. Kalóriahiánynak kell keletkeznie ahhoz, hogy a szervezet elkezdje felhasználni a lerakódott zsírkészleteket. Tehát arra van szükség, hogy több kalóriát égess el egy nap, mint amennyit elfogyasztottál. Két módon érheted ezt el: vagy kevesebb kalóriát kell bevinned, vagy több kalóriát kell elégetned.

Mivel az izomtömeg megtartása a cél, jobb eredményt fogsz elérni, ha a kardió helyett inkább egy erősítő jellegű edzést választasz. A kísérlet során két túlsúlyos alanyokból álló csoportot figyeltek meg, akik azonos, alacsony kalóriatartalmú diétát követtek.

zsírvesztés 5 engedélyezze a karcsúsító 2. festékfázist

Az egyik csoport hetente négyszer sétált, futott vagy biciklizett, a másik csoport heti háromszor erősítő edzést végzett. A kardiózó csoport 16,8 kilót fogyott, amiből 12,2 volt zsír és zsírvesztés 5 izom.

zsírvesztés 5 garmin fenix 3 fogyás

Eközben az erősítő edzésen részt vevő csoport szintén 16,8 kilót fogyott, azonban ebből egyetlen deka sem volt izom. Az erősítő edzést végző csoport jelentősen több zsírtól szabadult meg izomveszteség nélkül. Ráadásul, amikor kiszámolták a csoportok átlagos anyagcsere-hányadosát, kiderült, hogy az erősítő edzéses csoport 63 kalóriával többet égetett el zsírvesztés 5, mint a kardiós csoport.

zsírvesztés 5 a csípő körüli zsírvesztés legjobb módja