Spagetti karika fogyás. Újdonságok a hoxa.hu-n


A szénhidrát az ördög műve, állítja minden fogyókúrázó, az olaszok azonban nem így gondolják. Nekik köszönhetjük a tésztadiétát. Ha te sem tudsz ellenállni a spagettik, pizzák és egyéb tésztafélék csábításának, akkor bízd magad az olasz konyhára, és próbáld ki a tésztadiétát A diéta lényege A tojás nélkül készített, megfelelő szénhidrát tartalmú durum tészták vitaminokban gazdag zöldségekkel és gyümölcsökkel társítva megfelelő módon tartják kordában a szervezetünkben zajló anyagcsere folyamatokat és a zsírlebontást.

fehérjediétás spagetti

Mivel a durum tészta rostanyagokban gazdag, teltségérzetet kelt, ezért elég, ha a diéta alatt csak napi háromszor eszünk. Az olasz tésztadiétával nemcsak fogyni lehet, hanem a durumtésztáknak köszönhetően csökkentheted a szívroham, a cukorbetegség és az érrendszeri megbetegedések kockázatát is. Erősödnek a csontok, B- és E-vitaminhoz jutsz, valamint kalciumot, foszfort, vasat, magnéziumot és káliumot viszel a szervezetedbe.

A heti fogyókúra tervet saját elképzelésed szerint állíthatod össze.

Diéta: 1 hét alatt 2,5 kg mínusz - tésztával!

Lényege, hogy naponta háromszor étkezz, ebédre mindig durum tésztából készült fogásokat egyél zsírszegény mártásokkal, és sok-sok zöldséggel.

A reggeli minden nap 1 pohár natúr joghurt, mert ez nagyon jót tesz az emésztésnek, a vacsora pedig könnyű saláta.

spagetti karika fogyás

Feltételek A diéta alatt fontos, hogy legalább napi 2 liter folyadékot igyunk meg, ami lehet szénsavmentes ásványvíz, gyógytea, vagy spagetti karika fogyás facsart gyümölcslé. Mérsékeljük a kávéfogyasztást, cukros üdítőből pedig még a diétásat se igyuk meg.

Mintaétrend Reggeli: 1 pohár natúr joghurt 1 evőkanál müzlivel.

spagetti karika fogyás

Ebéd: 1 adag spagetti karika fogyás spagetti fűszeres paradicsomos szósszal, sajt nélkül. Vacsora: Paradicsom karikák szelet mozzarella sajttal.

spagetti karika fogyás

Ebéd: Durum makaróni párolt zöldségekkel, 1 kanál olívaolajjal. Vacsora: Saláta paradicsomból, hagymából és uborkából, 1 evőkanál natúr joghurttal, zsírszegény sajttal.

Ebéd: 1 szelet paradicsomos-ananászos pizza. Vacsora: Saláta paradicsomból, uborkából, olíva bogyóból, 1 kávéskanál olívaolajjal és ecettel ízesítve 4.

Ebéd: Masnitészta tejszínes zöldborsóval. Vacsora: 1 db reszelt répa joghurttal és citromlével.

Karácsonyig leadna pár kilót? Segítünk elérni a célját!

Ebéd: Tonhalas farfalle, citrommal. Vacsora: Ecetes káposztasaláta 1 szelet pirítóssal 6. Ebéd: 1 szelet natúr csirkemellfilé ananászkarikákkal és egy kevés durumtészta.

Reggeli Bruschetta tojáslepénnyel 1 tojást 2 evőkanál újhagymakarikával és evőkanál bazsalikommal és petrezselyemmel összekeverünk, sózzuk és borsozzuk. Öt percig sütjük, közben egyszer megfordítjuk. Tízórai 1 szelet sárgadinnyét és két sárgabarackot felkockázunk, és 2 evőkanál narancslével leöntjük. Ebéd Con Spinaci e Tonno tésztasaláta 8 dkg csavart tésztát sós vízben megfőzünk.

Vacsora: Fejes saláta olívaolajjal. Reggeli: 1 pohár natúr joghurt 3 db korpás keksz Ebéd: Spenótos canneloni. Vacsora: 1 kis szelet tiramisu.