Fogyj, de egyél, amit szeretnél. További cikkeink a témában


Ebéd: Vegyes saláta kígyóuborkával, grillezett csirkemell  zöld fűszeres újburgonyával. Vacsora: Párolt brokkoli és zöldborsó egy kevés reszelt vagy kis kockákra vágott light mozzarellával.

Ezek is érdekelhetnek

Desszert: 2 gombóc light pisztáciafagyi. Csütörtök: Sárga Reggeli: 1 pohár light sárga- vagy őszibarackos joghurt szem korpás keksszel.

fogyj, de egyél, amit szeretnél

Ebéd: Currys pulykamellfalatkák csemegekukoricával, reszelt parmezánnal. Vacsora: Roston sült hal  sárga húsú kaliforniai paprikával, endíviasalátával.

Az edzések mellet nagy hangsúlyt kell fektetni az étrendre is. Sokszor azért nem fogyunk, mert még mindig fogyasztunk olyan ételeket, ami miatt nem csökkenek a zsírpárnák.

Desszert: Cukrozatlan ananász. Reggeli: Sovány joghurt bogyós gyümölcsökkel mirelitszem korpás keksz. Ebéd: Sonkás vöröslencse-saláta. Vacsora: Céklakrémleves  2 szelet pirított Graham-kenyérrel. Desszert: Málna- vagy hibiszkuszteában párolt körte.

fogyj, de egyél, amit szeretnél

Szombat: Fehér Reggeli: Tejberizs  sovány tejből, bármilyen idénygyümölccsel. Ebéd: Párolt csirkemell párolt karfiollal de egyél kecskesajttal. Vacsora: Főtt rizs zöldfűszerekkel és light mozzarellával.

Kapcsolódó cikkek

Desszert: 1 pohár natúr joghurt vagy kefir. Vasárnap: Lila Ebéd: Véres hurka párolt lila káposztával vagy káposztasalátával, barna rizzsel. Vacsora: 1 szelet párolt marha- vagy borjúhús roston sült zsírégető em. Desszert: Lila szemű szőlő. Fogyj szín mire jó?

fogyj, de egyél, amit szeretnél

Sárga A gyomor és a lép működésére hat kedvezően, segíti az emésztést, és jó közérzetet biztosít. Védi a szervezetet az UV-sugarak károst hatásaitól. Ide sorolható: citrom, ananász, grépfrút, kukorica, napraforgóolaj, sárgadinnye, sárgaborsó.

Az alábbi módszer lényege rendkívül egyszerű: folyamatosan enni kell. Persze nem mindegy, hogy mit.

Fűszerek: sáfrány, kamilla, fahéj, kömény, ánizs. Rózsaszín A szeder, fogyj cékla, a málna sok flavonoidot tartalmaznak, így serkentik a vérkeringést, és erősítik a véredényeket. Narancssárga Általános kiegyensúlyozó hatású, vitaminokban gazdag.

fogyj, de egyél, amit szeretnél

A sárgarépában, a mangóban és a amit szeretnél előforduló fogyj segít megőrizni a bőr fiatalságát és feszességét. Ide sorolható ételek: narancs, répa, mangó, papaja, sárgabarack, tök, tojássárgája, szezámmag, mandarin. Fűszerek: koriander, kurkuma, gyömbér, curry.

Diéta: egyél amennyit akarsz - és fogyj! Persze nem mindegy, hogy mit. Mindenki ezt nézi most! Csak nem mindegy, hogy mit. A lényeg abban rejlik, hogy cseréld fogyj a finomított, cukros, előre elkészített ételeket egészséges változatukra.

Fehér Jótékonyan hat a bélrendszer működésére, segíti az emésztést. Ide sorolható ételek: fokhagyma, karfiol, fehérrépa, karalábé, szárnyashúsok, de egyél, tejszín, kefir, fehérbab, fehérretek.

-5 kg 3 nap alatt!?🍑 MILITARY DIÉTA 🥗Zizzy Life, Zizzy's Kitchen

Zöld Elősegíti a máj regenerálódását és a veseműködést, serkenti a bélműködést. Ide sorolható ételek: alma, spenót, uborka, sóska, paprika, cukkini, saláta, brokkoli, zöldborsó, zöldbab, articsóka, szőlő.

2. Fehér kenyér

Fűszerek: zöldfűszerek. Piros Serkenti a vérkeringést. Ide sorolható ételek: pirospaprika, rebarbara, cseresznye, paradicsom, görögdinnye, retek, eper, ribizli, csili, marhahús. Fűszerek: fűszerpaprika, vízitorma.

Ketogén diéta, egyél, amit szeretnél, és fogyj le egyik napról a másikra! Mit kell tennie Antenna 1

Kék és lila Segíti a keringési zavarok oldását, véd a szívbetegségek ellen, és jótékonyan hat az érrendszerre. Ide sorolható ételek: padlizsán, kék szőlő, lila de egyél, szilva, lila hagyma, áfonya, szeder, bodza, fekete olíva. Fűszerek: boróka, kömény, levendula, macskagyökér.