Zsírégetést a karjaimon


Fogyókúra Dia Miután egy kicsit bemelegítésként átmozgattad az ízületeidet, feküdj hanyatt, húzd fel az egyik térded, kulcsold össze rajta a kezed, és húzd a hasad felé.

zsírégetést a karjaimon hogyan lehet lefogyni és kondizni

Nagyjából egy percig végezd a gyakorlatot, majd válts lábat. Ha fel vagy puffadvaérdemes többször is ismételni, ugyanis a gyakorlat segíti a bélmozgást és az emésztést.

Kapcsolódó cikkek

Dia A jóga kobra pózához feküdj hasra, majd támaszkodj meg a karjaidon, és homorítsd a hátad. Tartsd magad nagyjából fél percig, majd ereszkedj vissza.

zsírégetést a karjaimon mennyi fogyás kiszáradás

Ismételd a gyakorlatot három-öt alkalommal! A kobra nemcsak a hátadat mozgatja át alaposan, de az emésztést is serkenti, sőt, segít leküzdeni a hasi izomlázat.

zsírégetést a karjaimon karcsúsító illúziós harisnya

Dia A lábizmok nyújtásához és a derekad alapos átmozgatásához ülj le összezárt lábakkal, és szor nyújtózz a kezeiddel a lábujjaid felé. A gyakorlatot terpeszben előre vagy oldalra hajlásokkal is kombinálhatod. A nyújtás emésztésserkentő hatása mellett a lábaidban élénkíti a keringést.

zsírégetést a karjaimon mese, hogyan lehet karcsúsítani

Dia A jógában cipész pózként ismert gyakorlathoz ülj le, tedd össze egymással szembefordítva a talpaidat, nyomd enyhén lefelé a combjaidat, és hajolj kissé előre, a lábfejeiden nyugvó kezeid felé.

Tartsd meg a pózt nagyjából egy percig, hiszen ez segít a székrekedéstől, puffadástól megszabadulni, sőt, a belső zsírégetést a karjaimon is szépen nyújtja.

Gyors fogyókúra 1 hét alatt

Dia Egyenesen állva ne feledkezz el a vállaid, karjaid átmozgatásáról se. Ehhez részben elvégezheted mindkét irányban ötször ezt a vállat nyújtó könyökfogásos gyakorlatot, vagy csinálhatsz 30 előre és 30 hátra vállkörzést. A karok átmozgatása segít élénkíteni a keringést a végtagokban.

zsírégetést a karjaimon fogyás trambulin használatával