A legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében


Edzésterv — tudatosság, eredményesség.

Legjobb kezdő és haladó edzésterv férfiaknak

Manapság az emberek egyre nagyobb része törekszik tudatosan arra, hogy mindennapi rutinjába beépítse a rendszeres testmoz Egyre kevesebb a fizikai aktivitás, keveset gyalogolunk, a gyerekeket már a suliba is autóval hordjuk, a lépcső helyett a egészséges fogyás kg-ban használjuk… és még sorolhatnánk.

Mindezen életmódbeli változások pedig hosszútávon nagyon káros hatással vannak mozgásszervrendszerünkre.

a legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében

Egy szó mint száz, a rendszeres mozgás elengedhetetlenül fontos, hogy ezen káros hatásokat ellensúlyozni vagy semlegesíteni tudjuk! Az viszont már kérdésként merülhet fel, hogy mit a legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében milyen rendszerességgel sportoljunk? Mi a minimálisan ajánlott edzés-mennyiség, mi az ideális, illetve adott esetben — a másik véglet — mi a túl sok?

a legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében

Motiváció Nos, az első és talán legfontosabb kérdés, hogy mi a motivációnk, ami miatt a rendszeres mozgás mellett dönt ött ünk. Túlnyomórészt az egészség-megőrzés, a már jelentkező mozgásszervi panaszok kezelése vagy enyhítése, illetve a testsúly megőrzése vagy csökkentése a legfőbb cél.

a legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében

Ezen célok nagyban befolyásolják a mozgásforma megválasztását. Ha jól választunk, könnyebben fogjuk venni a kezdeti nehézségeket és hamarabb érünk majd el sikerélményt.

Ne akarjunk korunkat meghazudtoló teljesítményeket elérni, vegyük figyelembe egyéni adottságainkat, és leginkább olyan mozgásformát válasszunk, amiben örömünket leljük!

a legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében

A legfontosabb, hogy megtaláljuk a számunkra leginkább testhezálló sportot! Rendszeresség A következő lépés annak meghatározása, hogy hetente hány alkalommal szeretnénk, illetve tudjuk beilleszteni a mozgást a mindennapjainkba. Hiszen ahhoz, hogy elérjük a magunk elé tűzött célt, törekedni kell a rendszerességre, és kitartónak kell lennünk! Adjunk időt testünknek az alkalmazkodáshoz és a változáshoz! A kezdeti lelkesedést próbáljuk sokáig megőrizni!

Ebben sokat segíthet egy motiváló edző vagy egy lelkes, összetartó sport-közösség.

Amit a Zsírégetésről Tudnod Kell

Amikor pedig lankad a lelkesedésünk, legyünk erősebbek a kifogásainknál! Ne hagyjunk ki alkalmakat, pláne heteket az edzésben, mert az újrakezdés mindig a legnehezebb… 3. Edzésnapok, pihenőnapok Nos, az sem mindegy, hogy hetente hány alkalommal járunk el sportolni, hiszen ez nagyban meghatározza eredményeinket.

A szakirodalom megkülönbözteti az aluledzettség, az elvárható, ideális edzettségi szint és a túledzettség fogalmát. Ennek oka, hogy az edzésalkalmak közt túl sok idő telik el, és a szervezet nem képes magasabb szinte lépni. Ez a heti alkalommal végzett edzésekre igaz.

A futás hatásai

Ahhoz, hogy az edzések eredményeként tapasztalhassuk magunkon a változást — teljesítőképességünk fejlődjön, izmosodjunk, vagy elkezdjünk fogyni — legalább heti edzésre van szükség. Az edzésnapokat ideális esetben úgy osszuk be, hogy az edzésnapok közé illesszünk pihenőnapokat. Fontos és érdemes tudni, hogy az a legjobb sprintelési rutin a zsírvesztés érdekében számának növelésével nem nő egyenes arányban az eredményesség!

Heti edzéssel már nem fogsz további látványos fejlődést elérni a versenyszerű sportolás most nem témája írásomnakmivel a szervezeted nem kap elegendő időt a pihenésre és a regenerálódásra.

30 perc zsírégetés

Két edzés között legalább 24 óra teljen el! Ezzel csökkenthetjük a sérülések kockázatát.

  • Súlycsökkentő célok az új évre
  • Természetesen több zsírt éget - 4 mítosz kardiogépre – és a valóság

Végül pedig a túledzettségen azt az állapotot értjük, amikor az edzésterhelés jelentősen és hosszú időn át, rendszeresen meghaladja a teljesítőképességet. Ilyenkor csökken a teljesítőképesség, és csökkennek a mozgósítható tartalékok. A hátterében mindig a terhelés és a terhelhetőség közötti aránytalanság áll. Legyünk tisztában vele, hogy csak akkor fogjuk elérni a magunk elé tűzött célt, ha kitartóak vagyunk, és szigorúan betartjuk a rendszeres edzés és a tudatos táplálkozás szabályait!

Fontos, hogy az edzéseken feszegessük a határainkat, próbáljuk mindig legyőzni magunkat, és kilépni a komfortzónánkból, hiszen ez a fejlődés ára! Ha hőemelkedésed, lázad, vagy komolyabb esetleg fertőző, vírusos betegséged van, akkor magad és edzőtársaid érdekében ne menj az edzőterembe, és inkább hagyj ki alkalmat! Felesleges a szívedet és a szervezetedet tovább terhelni, az edzésed hatékonysága pedig betegen úgyis messze elmarad a szokásostól.

Természetesen több zsírt éget, További cikkeink a témában

Tehát nem éri meg! A saját egészséged érdekében mindig szigorúan tartsd be a tanácsokat, és adj elegendő időt magadnak a regenerálódásra, a teljes felépülésre!

Ez az egyetlen hely, ahol élhetsz!