Fogyás kisebb adagok


  • SZÍVDERÍTŐ A fogyáshoz vezető 5 lépés
  • A legegyszerűbb diétás módszer
  • A tartós és folyamatos fogyás záloga a kalóriadeficit, amelynek eléréséhez általában a kalóriaszámolás módszerét alkalmazzák, azonban ahhoz, hogy könnyen a kiszámolt kalóriamennyiségen belül tudjon maradni az ember fontos, hogy elsajátítsa, mekkorák a fogyókúrás adagok.
  • Kisebb adagok fogyás - siofok-butor.hu

Így érd el, hogy kisebb adagokat egyél! Ahhoz, hogy a fogyás beinduljon, érdemes kisebb adagokat fogyasztanunk az étkezéseknél.

fogyás kisebb adagok

Van néhány trükk azon kívül is, hogy kisebb tányért kezdünk használni. Természetesen ez csak addig tűnik könnyűnek, míg elénk nem kerül egy tál olaszos durumtészta vagy egy tálca reformsüti. Sajnos a szemünk általában nem tudja, mennyi az elég, a túlevéssel pedig jóval több kalóriát viszünk be, mint azt rémálmunkban gondolnánk.

fogyás kisebb adagok

Egy-egy ilyen falatozás csúnyán tönkreteheti eddigi erőfeszítéseinket. Az ételek adagjának mérése természetesen hasznos segítség, ugyanakkor valljuk be, hogy elég idegesítő, és nem is minden alkalommal kivitelezhető.

Az alábbi egyszerű tippek segítségével azonban könnyedén felügyelheted a porciókat, és elkerülheted a legnagyobb fogyókúrás buktatót, a túlevést.

fogyás kisebb adagok

Igen, jól olvastad! A zsírszegény, az alacsony kalóriatartalmú, a laktóz- és a fogyás kisebb adagok ételekből a legkönnyebb túlméretezni az egyszeri adagot.

Nem szabad elfelejteni, hogy a  diétás  ételek bár lightosak egy bizonyos tápanyagadatban, mint a zsír, a cukor vagy a kalória, de nevetséges magasak másban.

  • Kontrolláld az ételadagokat a fogyás érdekében
  • 5 bevált tipp, hogy kisebb adagokat egyél | Well&fit
  • Ne hidd, hogy a kis tányér az egyetlen hasznos trükk!
  • Ezekkel a trükkökkel csökkentheted az adagokat | Marie Claire

Épp ezért ne hagyd, hogy a diétás jelző hatására kicsússzon a kezedből az irányítás. Ezzel az egyszerű trükkel automatikusan egészségesebb mennyiségeket használsz majd, és természetesen jó pár  kalóriát  is megspórolsz.

Könnyű gyümölcsös túrótorta recept I Diétás Fazék

Ez az apró változtatás nagy eredményt hoz. Hogy mindezt elkerülhesd, tartsd be az alábbi szabályt: pakold meg a tányérod felét bőségesen  zöldségekkelegynegyedét fehérjével, a maradék negyedre pedig jöhet a komplex szénhidrát.

fogyás kisebb adagok

Ha sok zöldséget eszünk, hamar jóllakunk — úgy, hogy szinte alig vettünk magunkhoz kalóriát, viszont annál több fogyás kisebb adagok, vitamint és ásványi anyagot. A púpozott tányért látva pedig még szemünk is jóllakik.

fogyás kisebb adagok

De a mennyiségi kontroll nem csak arról szól, hogy ténylegesen kevesebbet együnk. Például, ha az előbbi trükköt alkalmazzuk, érdemes nagyobb tányért keresni, mert ebbe jóval több telítő,  kalóriát  alig tartalmazó, színes zöldség fér.

A legegyszerűbb diétás módszer Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Rendkívül elfoglalt, vagy kezdő diétázóknak viszont jó választás lehet a fogyás beindítására, ha egyszerűen lecsökkentik az étkezésekkel elfogyasztott adagokat. Az alapelvek itt is érvényesek! Persze van néhány alapelv, ami itt is ugyanúgy érvényes és fontos, mint a cukros, lisztes dolgok kiiktatása bár kezdetben az adagok csökkentésével ez fokozatosan is megoldhatóa óránkénti étkezés kis adagoknál amúgy is fontos, mert cél az, hogy ne kelljen fogyás kisebb adagoka megfelelő telítetlen zsírsav bevitel, a vitaminok és ásványi anyagok bevitele és a megfelelő folyadékfogyasztás.

Fotó: Getty Images.