A hiit valóban több zsírt éget. Több zsírt éget alacsony intenzitású. Zsírégetés: mítoszok és valóság


Több zsírt éget alacsony intenzitású. Zsírégetés: mítoszok és valóság

Egy rövid de robbanás szerűen intenzív szakaszok és rövid pihenők ciklikus ismétlődésén alapuló mozgásforma. Ha másként nézzük, gyakorlatilag bármilyen mozgást végezhetsz HIIT módszer alapján.

Vegyük a futást, vagy kocogást. Ha kardio futó gépen csinálod még látványosabb lesz az eredmény. A kalória felhasználás kb.

Hogyan éget zsírt mozgatás nélkül, Öt olyan sport, ami tényleg durván égeti a kalóriát

Ráadásul kevesebb idő kell hozzá és változatosabb is. HIIT edzés mik az előnyei? Elsőnek egyértelműen az időt vehetjük. Spóroltál 25 percet. Hátránya, hogy időhiány miatt nem lehet egy napot sem elsumákolni.

Hogyan éget zsírt a fogyás érdekében

Ég a zsír, ég a zsír! No, de 5x annyi az elégetett kalória, így több jön le a zsírból is.

a hiit valóban több zsírt éget

Ráadásul felpörgeti az anyagcserét, így ésszerű diéta mellett égeti tovább is a felesleget. Alapvetően addig csináljuk, amíg már nem kapunk levegőt.

És még egy kicsit tovább, de ezt már edző segítségével!

a hiit valóban több zsírt éget

Utána viszont megint pihenünk, aztán újrakezdjük. A szívünkés a szervezetünk megtanul magasabb tempón dolgozni, ami aztán a normál mozgásban is érezhető teljesítmény emelkedést okoz.

Ez az edzéstípus még a HIIT-nél is jobban égeti a zsírt

Rajtad kívül gyakorlatilag semmi nem kell hozzá, így a sportcipőn és ruhán kívül más befektetést nem igényel. Persze érdemes lemenni egy edzőterembe, ha meg tudod engedni magadnak, a hiit valóban több zsírt éget ott sokkal hatékonyabb az edzés és vannak szakemberek, akik a motiváción kívül a helyes gyakorlat végzést is koordinálják. Izomvesztés nélkül fogyhatsz és fiatalos maradsz. A begyorsult ritmus miatt a szervezet könnyebben nyúl a zsírtartalékokhoz, ha betartod a pihenőket.

HIIT edzés – Mitől olyan hatékony?

Persze fehérjét be kell vinni a szervezetbe és amúgy is alaposan oda kell figyelni az étkezésre, ha elkezdesz sportolni. Éppen emiatt különösen ajánlott súlyzós edzés mellé, hiszen így nem a nehezen felépített izmaidat veszíted, hanem a felesleges zsírt. Mellékhatása, hogy megnövekszik a növekedési hormon a szervezetünkben, ami megint extra kalóriákat éget, emellett valóban fiatalít.

a hiit valóban több zsírt éget

Hátrányok Ez a mozgás típus alaposan megterheli a szervezetet, ezért csak egészségesen szabad belefogni. Ha már régen nem mozogtál érdemes konzultálni a kezelőorvosoddal. Ha valóban jól csinálod, időnként el fog sötétülni körülötted a világ, sőt erős hányingered is lehet.

a hiit valóban több zsírt éget

Ez alapvetően normális ekkora terhelésnél, de nem árt, ha valakivel közösen edzel és van, aki odafigyel rád. A legjobb persze ha egy profi edző irányításával végzed a gyakorlatokat, aki tudja hol a határ.

Ezt a gyakorlatot széles körben űzik a testépítők és ajánlja sok edző és táplálkozási szakember.

Az ifjabb Coe végül méteres sprinteket futott a hiit valóban több zsírt éget mp pihenőkkel a felkészülése alatt. A következő nagyobb fejezet a japán Izumi Tabata nevéhez fűződik, aki 20 mp-es ultra intenzív szakaszok közt 10 mp pihenést engedélyezett.

A hatékony zsírégetés alapjai

Ezután szinte vég nélkül érkeznek az újabb formulák, ahol az intenzitás, az intenzív mozgás időtartam és a pihenő idő váltakoznak. A videóban látható, hogy mennyire eredményes volt az új edzésmódszer.

Sebastian Coe gyakorlatilag állva hagyta a teljes mezőnyt, ami a középtáv futásban merőben szokatlan volt.

Hogyan égessünk még több zsírt? Zsírégetés: mítoszok és valóság Le akarsz dobni jó néhány kilót? Akkor menj futni! Valóban ennyire egyszerű lenne?

HIIT edzésterv kezdőknek Egy pár gyakorlat végrehajtása és az idő amíg csinálni kell. A cooper tesztre való felkészülést lehet felhasználni. A lényeg, hogy 12 perc alatt minél nagyobb távolságot tegyél meg.

Zsírégetés egy speciális formában HIIT

Érdemes szakaszra bontani a 12 percet. Lehet kezdeni pl. Az a lényeg, hogy úgy oszd be az energiádat, hogy nagyjából egyenlőek legyenek a futási is séta idők. Aztán ahogy belerázódsz növeld a futási, csökkentsd a sétálási időt.

Több zsírt éget a periódusban

Ha már menni fog a 60 mp futás 60 mp gyors menet, nem leszel kezdő. Pár hét alatt el lehet jutni idáig. A legjobb, ha elmész egy kezdőknek tartott edzésre, ahol szakemberek tanítják meg a mozdulatokat és ők szabályozzák az intenzitást.

a hiit valóban több zsírt éget

Pár otthon is felhasználható gyakorlat: Négyütemű fekvőtámasz, helyben futás térdemeléssel, burpee, terpeszugrás, guggolásból felugrás. Mindegyik gyakorlatot kezd el azzal az ismétlés számmal, amit még meg tudsz csinálni és emeld a dózist.

A test zsírégetésének folyamata

Akkor jó, ha már 3 percig tudod csinálni mindegyiket. A gyakorlatok közt tarts 45 mp szünetet. Például: — 20 négyütemű, aztán 45 mp szünet — 30 mp helyben futás magas térdemeléssel, aztán 45 mp szünet — 15 burpee, aztán 45 mp szünet — 15 terpeszugrás, aztán 45 mp szünet Így csináld helyesen a burpee-t HIIT edzés otthon.